torsdag 22 april 2010

sparkfest

Jag var helt slut när jag kom hem efter jobbet idag, så jag la mig platt på sängen med ena handen på magen och då plötsligt känner jag hur Brödil sparkar. Alltså jag känner det inte bara inifrån utan med handen också!

Tio minuter senare kommer nästa spark. Precis då ringer Daniel på dörren, jag går inte upp och öppnar för jag vill inte störa Brödil i hans gympapass. När Daniel kommer in så känner han också på magen och Brödil sparkar flera gånger.

Det var fint att Brödil var lite kommunikativ för en gångs skull, annars är det mest hoppa på urinblåsan som gäller eller bita mig på känsliga ställen.

3 kommentarer:

Malin sa...

Helt fantastiskt! (ja tiden ljuger inte, jag vaknade mitt i natten och kan inte sova. Tur att man har iPhone nära till hands då!)

Princessbakelsen sa...

Tittar in och önskar dig en fin helg!
Kram från "princessbakelsen" på FL

Amanda sa...

AHA! En fotbollsspelare! Åh det kommer att bli många tidiga helgmornar i fyra grader och regn vid sidan av en lerig grusplan, grattis!