söndag 12 december 2010

Nakenbäbis (och pappa)

Signe älskar verkligen att få vara naken. (Uppenbarligen Daniel också baserat på det här och förra inlägget.) Jag tror hon känner sig fri då. Fri och lätt och glad.


 Härligt att vara naken. Frihet.

Signe försöker förövrigt slå bajsrekord idag. Också ett sätt att fördriva en söndag. Igår slog hon skrikrekord. Då föredrar jag bajs. Även om jag inte trodde att jag skulle skriva föredrar och bajs i samma mening så gör jag det. Jag föredrar bajs. Nu vet ni.

4 kommentarer:

Daniel sa...

Jag vill bara säga att rynkorna i min panna är medfödda. När jag kom till världen rynkade jag pannan på exakt detta sätt och min pappa var ytterst orolig för att de aldrig skulle försvinna. Och att jag skulle se ut som en farbror redan på förskola.

Amanda sa...

Vilken storlek sa daniel att han hade i tröjor?

Anna sa...

Amanda: Hahaha, jag tror inte det hjälper... han är tysk.

Malin sa...

Försöker ringa, är din telefon avliden?? Ring!!