torsdag 26 juli 2012

Vårminnen

Jag är hemma helt själv. Daniel och Signe åkte till Kalle och Esters landställe igår och har sovit över där. Det är första gången som jag sover själv hemma utan Lusen. Jag orkade inte bädda upp bäddsoffan när det bara var jag hemma så jag sov i hennes säng. Där är det dessutom mörkt och skönt. Tror jag sov min bästa natt på två år. Från 23.15 till 07:50 helt ostörd sömn. Det är så här det känns att vara pigg alltså.

Nu hade jag tänkt lägga upp fina bilder som vi tog med morfar Thomas kamera på midsommar, men det visade sig att de var i något konstigt filformat så jag vet inte hur jag ska göra för att öppna dem överhuvudtaget. Suck.

Det får bli några andra bilder från året så här när halva året har gått...

Bilder från i maj med coola snickarbyxor





Tuff som katten på Lyckebyvägen i början på maj.




Signe fick knoppar i slutet på april som hon lekte väldigt intensivt med ett tag. Helst skulle vi bygga blommor tillsammans. Jag själva blomman och hon skaftet. Samma sak när vi ritar, jag gör blomman, hon skaftet. Men efter blomperioden var det glada och ledsna spindlar som gällde och nu har vit precis börjat rita män med skägg och mustasch, eller bandage som Signe envisas med att kalla det.

Vi besökte Skansen tillsammans med Malin, Jonas och Alva i april. Det var trevligt, men framförallt tack vare sällskapet. Nya Lill-Skansen var en stor besvikelse. Mest djur av trä och spindlar, akvariefiskar och en och annan get.




Det får räcka för idag. Nu ska jag njuta av en hel dag med bara mig och längta lite till klockan sex då mina lusar kommer hem.



Inga kommentarer: