tisdag 15 juni 2010

kvällsjogging

Nej, det är inte jag som gått och blivit tokig, men Brödil har bestämt sig för att motionera lite så här på kvällskvisten, så jag kan inte sova. Det är inte stillsam jogging utan hockeytacklingar vi pratar om. Hittills har jag hela tiden tyckt att Brödil har en ganska trevlig dygnsrytm, som mest aktiv mellan 15 och 21, men idag är det hockeymatch väl sent. Jag tänker mig att Brödil ser lite ut som den här dryga hockeybävern just nu.


Det blir ingen sån här outfit till Brödil, sånt där sportbeteende ska nog inte uppmuntras om jag inte vill skaffa mig en sån här T-shirt och sen stå och frysa i nån trist ishall varje helg.


Daniel är på internatvecka med sin skola, han kommer hem på torsdag em för då har vi första träffen med föräldrautbildningen, men sen ska han tillbaka på fredag morgon och kommer hem först på söndag. Känner mig ensam. När vi pratade i telefon dog hans mobil och han har glömt laddaren hemma.

1 kommentar:

Amanda sa...

Du får komma hem till oss och hänga när du vill, ba come on over!