onsdag 17 november 2010

30 präster

Jag och Signe har varit på återträff. Vi har umgåtts med trettio präster i ett dygn (och Signe är fortfarande odöpt). Det var ett äventyr. Tåg till Nyköping, sen buss till ett slott och så sova en natt borta utan pappa. Vi klarade det fint, men jag skulle kunna sova ett dygn nu. Har dock fått en mycket fin natt inatt med öronproppar och bara halvvaken vid amningen vid halv två, halv fyra, halv sex, sju och halv tio. Nu sover Daniel. Och Signe sitter i bärsjalen och sover. Jag har ställt datorn på en bokhylla så jag kan stå och blogga och samtidigt gunga med knäna så lilltigern inte vaknar.

2 kommentarer:

Amanda sa...

Anna! Vill du luncha/äta middag med mig på måndag? Jag tror att Pär är på konferens eller nåt.

Bloggen jag tipsade om: http://minabestyr.blogspot.com/2009/05/jag-tanker-inte-begransa-mina-barn.html

Anna sa...

Amanda, jag har glömt svara, hade gärna ätit lunch, men Signe ska få två sprutor i de tjocka små låren så vi ska ta det lite lugnt.

Bra blogg.