torsdag 14 april 2011

dregelscarfsar

När man är sjuk får man ägna sig åt internetshopping. Signe har fått sex nya dregelscarfsar, lite lyxigare än de vi brukade köpa. Och nej, inga tänder inom synhåll. Bara dregel.

 Här är jag i en härlig grön med små harar. Mamma och pappa har lärt sig en ramsa om Harry som hittar haren Herman. De tycker att den är fantastiskt rolig. Jag låter dem hållas. Vad som däremot är roligt är den här handduken med solar. Den älskar jag. Idag grät jag krokodiltårar när mamma hindrade mig att lägga mina små feta fingrar på den bara för att det var blöt.  Mamman kan ha fått den av morbrodern för sisådär 15 år sedan. Det är också Nalle Puh på. Nej, här kastas inget som fungerar.

Blå med söta djur på sötbäbis. 

 Fantastiskt skönt tyg. Jag tycker mycket om den här med djuren. Den röda är också rätt snygg. Har du sett att den har en Zebrasvans morfar?

Sa jag förresten att det var fleecefoder...

 Det var allt modebloggande för idag. Men jag har också en orange scarf med pingviner och en blårandig som jag kanske kan visa någon annan dag om ni är snälla.

1 kommentar:

Ingrid sa...

Vill gärna se dig i alla dina fina skarfsar. Oemotståndlig är du i allt.