onsdag 9 oktober 2013

Supermamman

Daniel jobbar kväll. Jag är själv med båda barnen för första gången vid läggning och vet ni vad: BÅDA SOVER!!! Stora somnade fem i åtta och lilla fem i halv. Jag är en hjälte.

Nivån på ångesten och stressen denna dag dock, inte att leka med...

Sömnen är ett annat sorgligt kapitel. Min sömn alltså. Barnens är helt ok, men min, så jäkla upphackad att jag blir tokig. Nog för att vi har gjort en sovbäbis, men mest en dag-sovbäbis. På natten är det mest stånk och stön och gruff och knorr och viftande och i natt var det tom skrik. 

Men nog om det. Tycker ändå vi kan fokusera på att BÅDA BARNEN SOVER.


2 kommentarer:

Malin sa...

Du är bäst helt klart! Vi har inte ens börjat med läggning för lillebror än..

Ingrid sa...

Härligt jobbat :) Och du få ta en powernap på dan med Finn så du hämtar mer kraft. <3