fredag 26 februari 2010

det är synd om människorna

Igår var det både första riktiga, hela lönen och min och Daniels tvåårsdag. Det ville man ju fira. Men det gick inte för sig tyckte gravidkroppen. Fick sjukt ont i en punkt under höger bröst, nånstans mellan revbenen. Lyckades ändå äta en karamellcrèpe vid Götgatsbacken, men kände mig lite som om jag befann mig i en bubbla. Vi åkte hem och när jag la mig i sängen hade jag så ont att jag hyperventilerade. Det la sig dock ganska snabbt och vid halv åtta somnade jag. Sov till midnatt och kunde sen omöjligt somna om och var uppe och läste DN under vargtimmarna. Försökte först väcka Daniel, men när han yrade om jordbävningar tycke jag att det var bäst att låta honom sova.

Idag bjöd jag pappa på lunch på Rinos. Lön, lön, lön!!!

Inga kommentarer: