fredag 22 oktober 2010

pip-Signe

Idag har varit en riktig pipdag. Nu har jag fått sitta och ta det lugnt ett tag med datorn, men innan dess hade jag som längst suttit i fem minuter. Signe har haft magknip och bara sovit i korta stunder. Vi har också haft vår första bäbisdejt. Ingrid, 3 månader, var här. Hon sov i princip hela tiden och när hon inte sov låg hon och gurglade nöjt på golvet. Hennes mamma hann dricka kaffe i lugn och ro medan Signe körde hårt med sin mamma. Sen stoppade jag Signe i babybjörnen, men inte ens det fick henne att sova lugnt. Jag gick runt i 3 timmar på söder, med avbrott för lite amning, så jag är rätt slut i kroppen. Nu fyller jag på med ballerinakakor.

Och hallå! Vad gör all den här snön här? Jag har köpt tumskinnhandskar och nya skosnören till mina kängor idag, men jag är inte redo för vinter än. 

Inga kommentarer: