torsdag 27 januari 2011

Kvällsrapport

Det här har jag gjort idag pappa:

- Varit på BVC och visat hur duktig jag är på att sitta. Blivit mätt och vägd. 65 cm över havet, 7220 kramgoa gram och ett hattmått på 41 cm blev resultatet.

- Hängt med tant Amanda och favorit Schnauzern.

- Saknat pappa.

- Haft en lugn kväll med mamma och somnat som en stock klockan 19.30.

- Vaknat kl 19.34 av glassbilen.

- Somnat om igen vid 19.55
 Bästa tanten. Men ser hon inte lite klurig ut...

 ... ah, hon var ute efter min visp. Bäst man slickar på den.

2 kommentarer:

Amanda sa...

Åh, det var så trevligt. Det gör vi om!

Morfar sa...

Hej Signe, men blev du verkligen mätt? Nej, tänkte väl det. Men då ska jag berätta för dig vad jag har hört. När pappa kommer hem ska du få riktig mat. Potatis kanske, hälsar morfar.