onsdag 29 september 2010

Babybjörnsmode

I helgen skaffade vi oss en hallspegel, så nu är det inget som stoppar mig från att modeblogga. Eller jo, kanske min stolthet, eller nej, men mina modebloggsfärdigheter är inte så stora.


Dagens outfit: något svart och småtrasiga glasögon. Accessoarer: Skogsgrön Babybjörn och en Signe i röd ulloverall från Tyskland.


Vi gick en promenad utomhus med Babybjörnen för första gången. Det gick finfint även om man blev rätt trött i ryggen. Var tvungen att testa nämligen, för jag var lite feg och tackade nej till att hundvakta min favvoschnauzer för att jag kände mig lite osäker på om jag skulle fixa en liten skrikbäbis och en liten skrikhund på samma gång. Men som sagt var, den som uppfann Babybjörnen borde få nobelpris. Tror nog det kan gå att hänga med både bäbis och hund någon gång i framtiden. Måste bara skaffa lite rutin.

Babybjörnen har fått sitt namn efter ordspråket, väck inte den bäbisbjörn som sover. Jo, jag lovar.

3 kommentarer:

Amanda sa...

Ja! Öva, öva!

Morfar sa...

Nemas problemas. Det gjorde bara att em annan fick hänga med schnausern. I brist på bröd får man käka limpa...

Erica sa...

Kan man vara mer söt? Kan du inte skicka en bila på underverket så jag kan ha något sött att titta på? måste även få adressen hem tiller oxå:)