onsdag 12 mars 2014

Stå

Än så länge håller vi oss friska. Men mycket kan ju hända innan de där 48 timmarna har passerat.

Signe har inte heller kräkts något mer. Hon har inte heller verkar ha ont i magen, dock inget sug efter mat. Har fått i sig lite vetekex, ett halvt päron, lite mannagrynsgröt och så klassikern, köttbullar direkt från frysen.

Själv fick jag kasta i mig rester från gårdagens köttfärssås stående med Finn på armen eftersom han inte har varit nöjd en sekund idag om jag inte burit eller om han inte har fått stå. Stå är nämligen nya grejen. Sitta och åla, så förra veckan. Och det kommer från killen som typ tippar rätt lätt och som skriker högt om hans leksaker ligger för långt bort för att kunna ålas till och för lågt bort är allt över en halvmeter. Suck.

Ett tag trodde jag nästan att det var tänder på gång. Skulle ju förklara en del av missnöjet också. Men det kanske bara var en dåligt dag. Även den gladaste av bäbisar kan ju få ha en sådan då och då.


 Här står jag och chillar lite bara

Inga kommentarer: