måndag 17 maj 2010

Shopping i Sickla

Ledig dag. Jag hade planerat att göra ingenting, men Brödil krävde någon form av utflykt för bådas vårt psykiska välbefinnande. Det blev en cykeltur till Sickla. Varmt och svettigt, vilket fick Brödil att inse att han behövde shoppa. Jag försökte stå emot, det försökte jag verkligen, men sen övertalades jag av att Brödil inte har något kortärmat.


Sen övertalades jag också köpa dessa snygga leggings. Tycker de passar rätt bra.


Brödil krävde även att få äta Mc Donaldsglass. Jag försökte säga att det inte skulle se så bra ut att gå på McDonalds just den här veckan. Brödil var helt oförstående, han har uppenbarligen inte tittat på Uppdrag granskning och vet inte att det är synd både om hamburgarna och personalen. Brödil menade att om vi inte åt glass så var han tvungen att få stå lite utanför Fredells och lukta på nyuppsågat virke. Då valde jag ändå glassen.

Sen handlade vi nya provivasmaker, leverpastej och blodpudding. Men Brödil var inte nöjd. Han krävde också att få duscha kungligt. LdB - royal wedding edition. Fint ska det vara. Tror dock det är Daniel som kommer använda den mest, han snor alltid min duschkräm.

3 kommentarer:

Amanda sa...

Fint! Och galet med Royal Wedding-tvål!

Malin sa...

vilken klädstorlek köper du, de ser väldigt "stort" ut!

Anna sa...

Leggingsstorleken var nog 62/68, men bodyn är plutt-liten - 50.