fredag 6 augusti 2010

Blocketfynd

Det är lite segt att vara sjukskriven och vilja göra saker men inte riktigt kunna för att det gör ont. Fotografiska museet igår och presenthandling till ett bröllop på NK igår var i mesta laget. Idag måste jag in till jobbet och fixa min sista lönerapport och sen åker jag till Västtorp och gosar med Leeloo.

Jag har gjort ett blocketfynd idag. En Babybjörn Active bärsele, till det överkomliga priset 500 kr. Tror den kostar runt 1400 ny. Dessutom fanns den att hämta i Björkhagen, fem minuter med cykel. Hur bra som helst.


Vesslan är inte lika imponerad, men det var mest för att hans svans och min mage var tvungna att konkurrera om rätt lite utrymme. Så här sitter bebisen när den är lite större och tittar utåt. När den är plutteliten har den ansiktet in mot ens kropp och man fäller upp den ljusgröna fliken som stöd för huvudet.

2 kommentarer:

Amanda sa...

Pröva att bära leeloo i den, hon kommer att bli stört nöjd!

Anna sa...

Ovanlig fin gitarr där i bakgrunden, vems är den?