tisdag 3 augusti 2010

paket, paket!

Jag är barnsligt förtjust i paket och vi får ganska ofta paket från Tyskland från Daniels mamma. Det är alltid roligt att öppna dessa paket för det är alltid små överraskningar i dem. En gång hade det runnit ut massa salt i hela paketet, det var en överraskning för posten. Saltet var från en gruva som ligger precis där tyska staten vill slutförvara kärnbränsle. Så det är motståndssalt. Tror Jesus skulle tyckt om det. Vi ska vara väldens salt.

Igår fick vi ett paket igen. Det innehöll två olika avslappningsbadoljor till Daniel och hans rygg och en skiva med bilder som Dieter tog med sin systemkamera när vi var där och hälsade på.


Fin bild på Brödils farmor och pappa. Själv är jag inte riktigt med.


Brödil i form av en stor limpa.

Den här har Daniel tagit på mig...

... och den här tog jag på Daniel. En av mina favoritbilder, på kärleken, tryggheten, livet.

1 kommentar:

Camilla sa...

Ha ha ha, Ja det är samma för mig. Jag märker att jag inte riktigt har hängt med i hur kroppen har ändrats. Stöter in i saker och folk. Gnäller på sambon när han går in i mig fast det faktiskt är helt tvärtom :)