tisdag 20 juli 2010

v 33

Nu finns det inte mycket plats för Brödil att vända sig på, ändå ska hon växa ganska mycket till. Nu ligger vikten runt 2000 g. Jag var lite orolig igår att Brödil ändå hade vänt sig åt fel håll, för jag kände plötsligt sparkar på andra ställen än vanligt, men idag är allt som vanligt. Det sparkas något enormt och buffas och trycks och tassas och härjas. Det är både mysigt och lite obehagligt. Börjar bli rätt stark nu.

Brödils lagunohår, håret som täcker hela kroppen håller på att försvinna nu, medan huvudhåret, ögonbryn och ögonfransar växer till sig. Jag är nyfiken på Brödils hår, jag tänker mig att det kommer vara ljust för att jag är så ljus, men det kan ju faktiskt vara som Daniels.

2 kommentarer:

Malin sa...

Skallig?

Anna sa...

Precis, och skäggstubb.