torsdag 8 augusti 2013

V 36

Idag gick vi in i vecka 36 (35+0) Det innebär enligt min app 34 dagar kvar till beräknad födsel, vilket ju trots allt känns rätt avlägset. Men så räknar jag och Signe dagarna till hennes födelsedag och det är bara 18 dagar. Två veckor och fyra dagar. Så om Bäril går i sin storasysters fotspår är det mindre än tre veckor kvar. Galet!

Vi är hemma från landet och jag hoppas på en god natts sömn i mitt svala sovrum. Sömnen är inte att hurra för jyst nu och med bålgetingar som surrade hela nätterna utanför fönstret på landet var det inte enklare. 

Annars känns det helt ok. Jag har ont, men det är överkomligt. Bäril växer på sig och snart kommer Daniel hem igen. Då blir det gemensam semester i lite drygt en vecka! Yay! Då ska jag hinna gå in lite i Bärilbubblan har jag tänkt. Vi får se vad Daniel och Signe säger om det.

v 36 och rätt mycket mage nu.